Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Frukostworkshop Handelsplatser

Svensk och internationell utveckling visar att handelsplatser blivit allt större, med ökat beroende av relationer och aktörssamverkan för att nå framgång i sina geografiska marknader. Många handelsplatser är utvecklade i en särskild kontext med förväntningar och krav som är unika för en specifik tidsperiod. Hur skapas framgångsrika handelsplatser? Vilka är de strategiska aktörerna? Hur kan aktörerna samverka för att nå en positiv utveckling?

Workshopen leds av Martin Öberg, verksam vid Företagsekonomiska institutionen på Handelshögskolan. Martin har studerat tre handelsplatser i Göteborgsregionen och har följt deras utveckling under en längre tid.

Inbjudna är verksamma i handeln, forskare och andra som är intresserade av handeln och dess utveckling. Workshopen är kostnadsfri. Vi bjuder på fralla och kaffe/te.

Tid: 14 oktober kl 07:45 - 09:15
Plats: Matsalen, Malmstenvåningen, hiss B, plan 6,
Handelshögskolan, Vasagatan 1, Göteborg
Anmäl dig senast 12 oktober. Antalet platser är begränsat.

Välkommen!

Johan Hagberg, föreståndare, Centre for Retailing
tel 031-786 1493, e-post johan.hagberg@handels.gu.se

Sidansvarig: Malin Tengblad|Sidan uppdaterades: 2014-09-24
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?